Els republicans proposen negociar les clàusules del contracte de la brossa perquè sigui la Mancomunitat qui assumeixi el cost del retard i del caos en l’aplicació del nou contracte i demanen incrementar el període d’informació a la ciutadania davant “el caos als contenidors actual”
Les dades reflecteixen una recuperació sostinguda del poder adquisitiu, però també mantenen diferències importants entre territoris dins del Penedès i el Garraf
Esquerra-100xCent Vilafranca reclama els informes sobre el retard en la posada en servei del nou model de recollida de residus i exigeix al govern en minoria que “deixi d’amargar-se”
La temporalitat i la parcialitat, la segregació ocupacional i la limitada presència de dones en posicions de lideratge són alguns dels principals reptes que encara persisteixen
L’augment de l’atur entre joves i el col·lectiu sense ocupació anterior indica, però, que la transició laboral i l’estacionalitat continuen condicionant la dinàmica laboral
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.