Vilanova i la Geltrú
Artur Mas insta els diputats catalans de PSC i PP a fer un vot a favor de Catalunya
Artur Mas, president de la Generalitat i president de CiU, ha donat suport aquest vespre als candidats de CiU de la comarca del Garraf i especialment a la candidatura de CiU a Vilanova i la Geltrú, on ha protagonitzat un mítin en un Teatre Principal ple de goma a gom. A les portes del teatre, un grup de manifestants han protestat contra les retallades en sanitat que vol aplicar el govern de la Generalitat.
- VD |
- 09-05-2011
Al voltant de 800 persones visiten Can Papiol aquest cap de setmana
Les responsables del Museu Romàntic Can Papiol han qualificat d'èxit la jornada de visites guiades i gratuïtes, celebrada aquest cap de setmana, gràcies a la qual al voltant de 800 persones ha pogut veure les estances de la planta noble del museu vilanoví, després de les obres de reforma que l'han mantingut tancat al públic els darrers anys.
- VD |
- 09-05-2011
Dues persones intoxicades per un incendi en un habitatge
Dues persones han resultat intoxicades lleus com a conseqüència d'un incendi en un habitatge de Vilanova i la Geltrú.
- VD |
- 08-05-2011
El més vist a Eix Diari
- Confinat preventivament un hotel de Coma-ruga per la dilució d'unes pastilles de clor a l'aparcament
- Sitges proposa una sanció de 42.007 euros a un pis turístic que llogava set allotjaments independents amb una sola llicència
- Una presumpta estafa de compravenda de cotxes a Vilanova afecta almenys 18 persones
- L'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia penja la bandera espanyola a la façana de la Casa de la Vila per ordre judicial
- La Barbie Riuet Renaturalitzada
- El Parc del Garraf busca persones voluntàries per fer el seguiment de la migració de rapinyaires
- La meva mare, "la Toni del Mercat"
- Vilanova estrenarà el primer centre de Catalunya que concentra tots els dispositius comunitaris de salut mental
- Ametller Origen celebra els 25 anys amb una festa per als treballadors a Mas Solers
- Renfe establirà serveis alternatius per carretera per les obres a l'estació de Castelldefels
SUBSCRIU-TE
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local