
-
Cartes a la direcció
-
Paula Correa Rodríguez
- Vilanova i la Geltrú
- 19-07-2023 17:13
Taxi. Eix
I si m'hagués trobat malament o fos alguna cosa urgent?
"Horrible!!! Vaig trucar ahir a les 00:36h de la nit i em van dir que en 10 ó 20 min venia el taxi, que em trucaria quan estigués a prop. Als 40 minuts torno a trucar, i em diu la locució que m'atenen en 1 min, i vaig estar quasi 5 min a l'espera amb la musiqueta, i just tenia 2 sms de trucades perdudes! Quan aconsegueixo contactar, a la 1:20h, em diuen que tenen una demora de 50 min!!! Estic al carrer sola, esperant el taxi! Li dic que els 50 min ja han passat des de la meva primera trucada, i em diu que no pot fer res... Davant la meva insistència, i en demanar-li perquè no m'ha dit això de la demora des del primer moment, em diu que ho torna a passar i que ho prioritzen. Finalment em truquen a les 2h demanant-me si encara vull el servei. Els hi dic que ja estic a casa, perquè lògicament vaig trucar a una altra empresa. A sobre, la dona del telèfon amb actitud xula i desagradable, zero empatía i zero educació.
Una vergonya, uns impresentables i poc honestos. Gens de puntualitat que posen a la seva web! Si no pots donar un servei, diga-ho!!! I si m'hagués trobat malament o fos alguna cosa urgent?"
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!