Podcast

Nadalaland amb la Patricia Sornosa

Eix

Eix

Agafa un got d'aigua, que no t'ennueguis amb el torró... 
 
Sèxting i grooming (o ciberassetjament pedòfil): Expliquem punt per punt per què enviar fotos dels teus genitals a menors no és un error, és un delicte. 
 

 
Ens visita Patricia Sornosa, feminista, escriptora, monologuista, però sobretot, gran persona. Després de la violència que va patir arran de participar a "Estirando el chicle", ens explica com mantenir el seny en territoris hostils. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local