
-
Cartes a la direcció
-
Plataforma x Catalunya
- 19-04-2011 16:52
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
La candidatura de Vilanova i la Geltrú, que estarà encapçalada per Gerard Bellalta, Pere Ortoll, Fernando Ballesteros , Ana Mª Sánchez, i Celia López, i la de Cubelles per Anna Rovira, Pilar Tomba, Jose Angel Serrano , Beatriz Bellalta, Sergi Morte.
El nostre projecte polític, serà la revifada econòmica i social de Vilanova i de Cubelles. No només Plataforma per Catalunya té com a objectiu la immigració il•legal, sinó també la recuperació del teixit industrial que la ciutat de Vilanova a perdut durant aquest anys.
El gran perill de la nostra identitat com a catalans és la diversificació de cultures no autòctones que fan greus ferides al nostre poble. Des d’aquestes candidatures les dones i el homes de Plataforma per Catalunya faran possible que el “despilfarro” , la hipocresia, el “enchufismo” i el “todo vale” s’acabin.
No parlarem només del que els altres partits tradicionals parlen, sinó també estarem al costat del ciutadà en tot moment.
Plataforma per Catalunya, té com a objectiu treure aquestes eleccions municipals entre 4 i 6 regidors a Vilanova i la Geltrú, i a la població de Cubelles entre 3 i 4 regidors.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!