
-
Tribuna
-
Neus Benavent i Vallès
- 24-07-2011 12:46
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Ara cal veure si aquest fet es tradueix en una major intensitat en la política de gènere de cada ajuntament; si podrem tenir regidories de Gènere o d’ Equitat amb un contingut fort, amb un bon pressupost, amb una programació acurada de tasques i un personal suficient, format i sensibilitzat; si podrem tenir Casals de Dones, on hi tinguin cabuda les entitats que agrupen les dones que lluitem en cada poble… i tantes altres reivindicacions que la lluita feminista reclama a nivel de cada municipi. Aquesta és una oportunitat local i comarcal que no es pot desperdiciar.
Evidentment, no volem deixar a part d’ aquestes polítiques als alcaldes homes, la lluita per la equitat de gènere cal portar-la a terme des de tots els fronts i cal persones sensibilitzades, no importa el seu sexe/gènere, sino la voluntat personal i política de lluitar contra la desigualtat que, encara, s’ observa a la nostra societat; però si que pensem que les dones, per un questió d´ empatIa, per pertanyer a la meitat més maltractada socialment en tots els aspectes, han de tenir una major sensibilitat per a aquesta problemática, i ,per tant, que quan tenen el poder, que tant ens consta d’ obtenir, implementin poltiques que afavoreixin la equitat.
Des d’ aquí felicitem totes / tots els nous representants, especialmente a les alcaldesses i les/els emplacem a donar importància a alló realment important: el benestar de les persones, de TOTES les persones, independentment del sexe i del gènere que tinguin.
No cal dir que per a qualsevol dubte, aclariment, canvi d’ impressions… estem a la seva disposició.
Neus Benavent i Vallès. Associació de Dones La Frontissa. Vilanova i la Geltrú
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!