Opinió

Un dia, una idea: Igualtat de tracte

VD. Carles Campuzano

VD. Carles Campuzano

A partir d’avui, i fins el 20N, sota el títol “Un dia, una idea” anirem penjant al bloc diferents vídeos amb algunes de les idees, reptes o propostes que fem des de CiU per a treballar durant la propera legislatura a Madrid. Esperem que us agradin i avui comencem amb la qüestió de la igualtat de tracte.

Les nostres propostes del programa electoral:

− Demanarem la transposició de les Directives en matèria d’igualtat de tracte, respectant lescompetències de les comunitats autònomes.

− Donarem suport a la despatologització de la transexualitat.

− Mantindrem el compromís polític i econòmic de l’Estat amb els programes de lluita contra la Sida i altres malalties de transmissió sexual, tenint en compte sobretot aquells col·lectius o grups amb major índex de prevalència.

− Vetllarem perquè els òrgans previstos en la Llei contra la Violència, el Racisme, la Xenofòbia i la Intolerància en l’Esport, duguin a terme accions efectives en tots els seus àmbits d’actuació.

− Vetllarem pel compromís de l’Estat en la lluita contra la homofòbia, especialment en aquells països del món on encara es considera delicte i/ o sigui palesa una situació greu de discriminació social. Així mateix, creiem que s’ha de valorar el reconeixement dels drets humans universals en el moment de prioritzar acords i convenis internacionals.

 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Últims articles publicats


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local