-
Tribuna
-
EUiA Vilanova i la Geltrú
- 30-01-2012 17:57
Els dos nomenaments corresponen a persones que tenen una experiència poc útil per a la ciutat i que tenen una vida pública ancorada a les institucions, amb un clar benefici personal
Així mateix, vol deixar clar que es tracta de la crítica a una pràctica, sigui quin sigui el color del govern o de l'àmbit de l'administració que es tracti. En aquest cas, es dóna la coincidència que els dos nomenaments corresponen a persones que tenen una experiència poc útil per a la ciutat i que tenen una vida pública ancorada a les institucions, amb un clar benefici personal.
A més, preocupa a EUiA el fet que tots dos càrrecs siguin afiliats a partits d'oposició, exactament PSC i ICV. Així doncs, la nostra organització manifesta la seva inquietud per les declaracions ambigües i poc transparent tant del Partit Socialista com d'Iniciativa per Catalunya, que perjudiquen al conjunt de l'esquerra i que denota l'interès d'ambdós partits per tenir una influència que no els hi correspon, ja que la ciutadania no els hi ha atorgat.
D'altra banda, i essent ICV un partit aliat d'Esquerra Unida en diferents cites electorals, volem deixar clara, més que mai, la nostra posició totalment contrària a aquest tipus de nomenament, i a més implicant a un militant. Ens preocupa que dita persona, el Sr. Francesc Surroca, no s'hagi donat de baixa i només hagi deixat les responsabilitats polítiques que tenia al seu partit. Esquerra Unida i Alternativa aposta per una política d'esquerres i de transformació social, fet que confronta amb el projecte de país i de ciutat que té CiU, i que xoca frontalment amb el nomenament dels seus militants per desenvolupar tasques en els seus governs.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!