
-
Cartes a la direcció
-
Maria Rosa Ferré
- Vilafranca del Penedès
- 25-11-2015 16:56
Celebració dels 65 anys de la gent del Penedès. Maria Rosa Ferré
Vàrem recordar tots aquests anys a través d'unes 300 fotos de la història viva del nostre temps
La gent del Penedès que celebra aquest any els seus 65 anys es va trobar diumenge en un dinar al restaurant Sol i Vi. Va ser una celebració molt agradable amb regals per a tothom, sorpreses, música en viu, cartell commemoratiu i un excel.lent dinar que va fer que la generació de l'any 1950 ens poguessim retrobar després de la primera celebració dels 50 anys.
Vàrem recordar tots aquests anys a través d'unes 300 fotos de la història viva del nostre temps des del 1950 fins el 2015 i vàrem ballar la música dels anys 70 fins que el cos ens va dir prou.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!