
-
Cartes a la direcció
-
Casal d’amistat Cuba-Garraf 'Camilo Cienfuegos'
- Vilanova i la Geltrú
- 08-12-2016 11:41
Homenatge a Fidel Castro davant del Consulat de Cuba a Barcelona. Eix
El proppassat dissabte 3 de desembre es va celebrar a Barcelona un acte en homenatge a Fidel Castro, recentment desaparegut.
L’acte es va fer davant del Consulat de Cuba a Barcelona, al passeig de Gràcia, on es van concentrar unes 500 persones.
Es va tractar d’un acte reivindicactiu, amb lloances i records a la figura de Fidel, i a la Revolució Cubana, així com a la bona situació de Cuba en els seus drets bàsics, (ensenyament, salut,...) situació reconeguda per la Onu i la Unesco.
Van intervenir diferentes persones, entre elles la Consul cubana, Víctor Ríos i altres representants de col·lectius i partits polítics
El Consulat cubà estava obert, per a poder signar en el llibre de condolences.
El Casal d’amistat Cuba-Garraf “Camilo Cienfuegos” també hi vàrem ser presents.
A més, es farà un acte en la mateixa línea a Vilanova i la Geltrú, el proper dia 23 de desembre , a les 19 h., a l’Ateneu vilanoví.
Casal d’amistat Cuba-Garraf 'Camilo Cienfuegos'
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!