Redacció |
Vilanova i la Geltrú
07-09-2018 16:34
La façana de l'edifici consistorial de VNG torna a lluir amb les pancartes al·lusives a l'alliberament dels presos polítics, col·locades per un acord majoritari del Ple de l'Ajuntament i, reposarà el llaç groc, símbol explícit de suport a l'alliberament dels polítics empresonats i exiliats.
Aquesta simbologia havia estat retirada furtivament la nit de dimecres a dijous per un grupuscle de persones encaputxades i amb armes blanques. En aquest sentit, el Govern municipal ja ha tramitat les corresponent denúncies, aportant els vídeos a través dels quals es pot identificar alguns integrants del grup així com imatges dels vehicles utilitzats presumptament.
Així mateix el Govern municipal ha acordat convocar amb caràcter d'urgència una Junta Local de Seguretat extraordinària per tractar les actuacions de grups de persones encaputxades i amb armes blanques a l'espai públic.
Més informació
- Tornen a despenjar la pancarta contra els "presos polítics" i diversos llaços grocs de l'Ajuntament de Vilanova
- L’Ajuntament de Vilanova recupera les pancartes contra els “presos polítics” després que les arranquessin uns encaputxats
- Uns desconeguts arrenquen les pancartes del balcó de l’Ajuntament de Vilanova (vídeo)
- Interior no ha posat cap multa per treure llaços grocs de la via pública durant el 2018
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!