Inteligencia comercial

Lluís Bassat Informàtica i empresa

Editorial Plataforma
Català
18,00 euros

El llibre és ple de petits exemples i casos pràctics, viscuts pel mateix Bassat, i que demostren que tothom -fins i tot a nivell de microempresa- pot actuar amb intel·ligència comercial.

Portada del llibre Inteligencia comercial

Ressenya de www.llibresdempresa.cat

Picasso i Van Gogh estan avui en els millors museus del món. No obstant això, en tota la seva vida Van Gogh només va aconseguir vendre un quadre. Picasso, en canvi, va vendre tota la seva producció, que va ser molta, es va fer immensament ric i ningú va gosar mai dir que la seva pintura fora comercial. El que era comercial era la seva intel · ligència.

Aquest és un dels molts exemples que Luis Bassat utilitza en aquest llibre per explicar què és la intel · ligència comercial, per què és necessària, i com podem desenvolupar si no hem tingut la sort de néixer amb ella.

Per això compta a més amb els testimonis de grans exponents de la intel · ligència comercial en els nostres dies, com són Isak Andic (Mango), Emilio Botín (Santander), Peter Brabeck (Nestlé), Francisco Daurella (Cobega), Shelly Lazarus (Ogilvy), Ingvar Sviggum (Ford) i Kees van der Graaf (Unilever).

Al llarg de les seves pàgines, descubrirermos que la intel · ligència comercial no és un truc per vendre més. És una manera de fer que genera confiança, indispensable per a tot tipus d'empreses, tot tipus de professionals i tots aquells que necessitin convèncer algú d'alguna cosa. Que som tots.
 

T'ha interessat aquest contingut?

Subscriu-te al butlletí d'Eix Diari i rebràs la informació més destacada al teu correu electrònic

Mitjançant l'enviament del meu email confirmo que he llegit i accepto la política de privacitat.