'Volem que l’Eixample de Mar no sigui una illa entre Ribes Roges i la Marina'
- GRETEL RIZO |
- 13-07-2008
El projecte del departament dIdiomes London Calling, de lI.E.S. Francesc Xavier Lluch i Rafecas, ha estat seleccionat pel Departament dEducació per participar en el Pla Experimental de Llengües Estrangeres.
El 28 de juny passat, un menor d'edat va ingressar d'urgències a l'hospital del Vendrell amb dues ferides de bala, a la cama i al tòrax. La víctima, un cop estabilitzada pels metges, va declarar que l'havien tirotejat mentre creuava una carretera de la zona i que desconeixia el motiu i l'autor de l'agressió.
Per tal de millorar l'accés a la zona urbanitzada de Can Girona s'ha fet front a la construcció d'un nou pont que travessa la riera de Ribes des de la carretera de Vilanova, a l'alçada de la rotonda de Can Pei, i que enllaça fins l'entrada de la zona urbanitzada.
El Centre Cívic Tacó ha acollit aquest matí el sorteig que lempresa pública Adigsa ha celebrat per atorgar els 16 habitatges de lloguer amb protecció oficial per a joves a Vilanova i la Geltrú. A aquests 16 pisos cal sumar-hi 4 habitatges més que lempresa ha afegit a darrera hora, i que fan un total de 20.
Lalcalde de Vilanova i la Geltrú, Joan Ignasi Elena, i la Regidoria dEducació i Treball, Míriam Espinas, van presidir lacte de cloenda i el lliurament de diplomes als i les participants en els projectes Administració, Garantia Social, i Manteniment, Instal·lació Logística.
La forta tempesta elèctrica que va caure a Cubelles el passat 4 de juliol va afectar al Castell dels Marquesos dAlfarràs, edifici històric de propietat municipal. Tècnics de lAjuntament de Cubelles i del Servei del Patrimoni Arquitectònic de la Diputació de Barcelona, amb qui existeix un conveni per a la seva rehabilitació, van visitar ledifici per avaluar els danys patits per limpacte dun llamp, possiblement rebotat del parallamps del campanar de lesglésia.
El secretari de Telecomunicacions i Societat de la Informació, Jordi Bosch, ha participat aquest dijous al dinar de la Cambra de Comerç de Barcelona al Garraf, que ha tingut lloc a Vilanova i la Geltrú per explicar les polítiques de telecomunicacions que simpulsen des del departament de Governació i Administracions Públiques.
Aquest dimecres shan reunit a Vilanova i la Geltrú les Agencies de lEnergia existents actualment a Catalunya per debatre i iniciar el procés de constitució duna Xarxa dAgencies o una Agrupació dAgències o Serveis Locals de lEnergia. En concret, hi ha hagut representats de les Agències Locals de lEnergia de Barcelona, Tarragona, Lleida, Terrassa, Manresa i Vilanova i la Geltrú, i representants de lAgència Comarcal dOsona i del Maresme.
Aquest dissabte 12 de juliol, a les 22 hores, lOrquestra de Cambra del Garraf oferirà un concert a la Masia den Cabanyes, dins dels actes de commemoració de lAny Cabanyes.
El Ple ordinari del mes de juliol de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú va acordar iniciar els Estudis preliminars a làmbit delimitat pel sistema ferroviari i el barri de Mar per a lelaboració dun Pla de millora urbana, adreçat a la implementació de mesures que donin resposta a les necessitats especials, pel que fa a la rehabilitació, reforma, revitalització, cohesió social, sostenibilitat i dinamització econòmica, entre daltres, daquest àmbit.
Les entrades pel Festival Internacional de Música Popular i Tradicional (FIMPT) ja es poden adquirir, anticipadament, des daquesta setmana i fins el dia 17 de juliol a lOficina de Turisme de Ribes Roges de 10 a 20 hores, de dilluns a divendres, i de 10 a 14 hores, els diumenges i festius. Les localitats també estan disponibles anticipadament a Discs Andreu, en horari comercial.
La sala dactes del CFO La Paperera va ser lescenari, ahir al migdia, de lacte de cloenda del projecte TIMOL (Treball Inclusiu al Mercat Ordinari Laboral). Un acte que va servir per agrair i reconèixer la implicació de les empreses col·laboradores i alhora poder explicar, en la veu dels i les alumnes, el treball que han vingut realitzat en aquests darrers mesos, fruit daquesta iniciativa impulsada des del centre de formació vilanoví.
Dolors Comas, Santiago Ramentol i Josep Micaló, Consellers del CAC (Consell de lAudiovisual a Catalunya) shan reunit aquest dilluns a la tarda a Vilanova i la Geltrú amb la vicepresidenta dICVSAM , Mila Arcarons, i el gerent de la societat municipal, Xavier Abelló.
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local