OPINIÓ

Anul·lació de l’obra teatral 'El Café de Goldoni'

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El passat dimecres 3 de febrer l'Empresa Focus, productora del espectacle, telefònicament ens va comunicar sense més explicacions que la gira d'aquest espectacle no es farà com estava prevista.

Aquesta anul·lació ens desconcerta ja que el dimarts 2 de febrer, durant la roda de premsa per presentar la temporada, havíem comptat amb la presència d'uns dels actors vilanovins que formen part del repartiment del espectacle. Va venir-hi com a resposta a la convocatòria que el Teatre fa a totes les companyies i artistes que formen part de la nostra programació amb l’objectiu de comunicar de la forma més amplia possible l’oferta d'espectacles.

Per conseqüència s'anul·la la data del 12 de juny anunciada al TP amb el perjudici que suposa per a la programació del Teatre i el seu públic que esperava aquest espectacle amb molt d'interès. Us preguem disculpeu les molèsties i esperem gaudiu de la resta de la programació amb tota normalitat

Gracies,

Jorge Picó
Teatre Principal de Vilanova i la Geltrú Director artístic

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local