-
Capsa oberta
-
Mila Arcarons
- 08-07-2010 22:04
Les conclusions no ens agraden . A la mares i a les dones que hem lluitat per a la igualtat i per qüestionar tot allò que segregui . Per frenar qualsevulga actitud sexista ... no ens plau evidenciar que gaire bé el 30% dels nois consideren que la gelosia es una expressió d'amor i que dos de cada 10 creuen que esta justificat pegar a "algu que t'ha pres alguna cosa" . I el que és més frapant : l'11% de les noies opinen que si una maltractada no abandona el seu company és perquè no la disgusta del tot aquesta situació.
El Periodico considera que fruit d'una visió antiquada : el 35% dels adolescents creuen que controlar tot el que fa la seva parella no és maltractament. També ho pensen el 26% de les noies.
L'estudi es pot llegir integre a la pàgina Web del Ministeri d'Igualtat. Hi ha dades, també una mica més positives: el 76,14% de les noies enquestades i el 64,7% dels nois rebutgen l'ús de tot tipus de violencia i les actituds sexistes. També s'hi escriu : ...el 40% del professorat que treballa amb adolescents a l' escola ha treballat el problema de la violencia de génere durant el curs i considera que les activitats van ser eficaces "
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!