Calendari solidari

Tots som solidaris

Presentació del calendari solidari de la policia local del Vendrell

Presentació del calendari solidari de la policia local del Vendrell

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Des de la regidoria de Policia Municial de l’Ajuntament del Vendrell hem presentat un calendari solidari del 2013. En moments de crisi i de dificultat com les actuals, és quan tenen més valor iniciatives com la que avui hem presentat. Fer coses, amb ànim positiu i amb un noble objectiu: ser solidaris amb les persones que pitjor ho estan passant i col•laborar donant un cop de mà a les entitats més properes i solidàries del Vendrell, a canvi de res, amb la voluntat d’ajudar i ser útil.

La policia municipal ha posat la cara, de forma voluntària i desinteressada, d’un dia per l’altre. Perquè les dones i homes de la nostra policia són persones compromeses, i no han dubtat a ajudar a fer possible aquest calendari. Si s’hagués plantejat amb més dies, de ben segur, hi haguessin participat molts més policies voluntaris. I el mateix podem dir del personal sanitari de l’hospital del Vendrell, i tothom que hi ha col•laborat.

Aquesta també és la imatge professional de la nostra policia local. Persones valentes, professionals, solidàries, amb esperit de servei, d’assistència, d’ajut. Ho he pogut copsar sempre en aquests 18 mesos que en sóc el Regidor. I també ara.

Amb l’inspector de la policia hem coordinat tots els preparatius i hem passat de la idea, a tenir el calendari a les mans. Hem buscat també els patrocinadors, als quals vull agrair-los també la seva resposta clara i compromesa per aquesta bona causa.

Els diners que s’obtinguin es destinaran a 2 finalitats solidàries: 1.000 € destinats a l’hospital del Vendrell per a comprar joguines i contes pensant en els infants que malauradament al 2013 hagin de passar per l’hospital i així puguin passar les estones d’una forma més relaxada i millor, i la resta, que podem quantificar si va bé amb 6.000 €, destinat a Cáritas del Vendrell com a fons per al banc d’aliments, a cobrir necessitats bàsiques a les famílies del Vendrell que ho necessitin.

Pensem que el donatiu estarà molt ben gestionat i, en aquests moments de dificultat, una iniciativa com aquesta pot fer més feliç a molta gent els propers mesos. Confiem en la professionalitat i excel•lent feina de Cáritas al Vendrell, i al seu president i amic, en Joan Carles Guitart, que tantíssim fan diàriament per tanta i tanta gent que ho necessita. I a l’hospital del Vendrell, estem segurs que en aquests moments d’austeritat econòmica sense l’edició d’aquest calendari solidari seria molt difícil poder destinar recursos a comprar joguines o material educatiu.

No demanem gaire. Ho teniu fàcil. Només heu d’apropar-vos a Cáritas, a l’Ajuntament, a la biblioteca, al CIT, al Consell Comarcal i punts de Cáritas, i demanar un o més calendaris solidaris, al preu de 5 € cada unitat.

Ajudareu a molta gent, amb aquest petit gest. Per nosaltres, la major satisfacció serà si a meitat de gener, quan fem públic el balanç, puguem dir que s’han exhaurit els calendaris i dir els diners obtinguts.

Per acabar, vull agrair a tots els que heu fet possible i heu participat amb tanta generositat en aquesta iniciativa. En aquesta primera iniciativa solidària de la Regidoria de la Policia Municipal del Vendrell.

 

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local