
-
Cartes a la direcció
-
Jordi Forgas
- Vilanova i la Geltrú
- 09-10-2013 18:47
Eix. La Xarxa
Des del Grup Local de La Xarxa d’Espectacle Infantil i Juvenil volem agrair a tots els participants, voluntaris, col·laboradors i patrocinadors el seu suport durant la Festa de Presentació de la Temporada de Teatre Familiar a Vilanova i la Geltrú
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Durant tres hores, la plaça de la vila, es va omplir més de 250 nens i nenes i les seves famílies per fer els tallers de circ, dansa, galetes, titella, maquillatge i acabar fent-se una foto disfressat de Ratolins de la Xarxa.
Pel que fa a la venda d’entrades i abonaments, es van exhaurir tots els abonaments d’hivern disponibles, restant encara una vintena d’abonaments de primavera.
Diumenge, l’espectacle “La Sireneta” va omplir el Teatre del Círcol Catòlic exhaurint totes les localitats disponibles.
El proper espectacle serà diumenge 27 d’octubre a les 17.30h, on la Companyia El Replà Produccions ens presentarà “Bambi, una vida al bosc”. El dissabte 26 d’octubre, de 18 a 19.30h es posaran a la venda les entrades per aquest espectacle i pel dos següents. També es podrà comprar l’abonament dels tres espectacles de la primavera.
Un inici de temporada com el d’aquest any es mereix el més gran agraïment a tots els que tant des de la platea, a l’escenari o programant els espectacles fan possible que Vilanova i la Geltrú gaudeixi d’una temporada estable d’espectacles infantils des de fa 9 anys.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!