
-
Cartes a la direcció
-
Núria Salas
- Sitges
- 20-10-2013 19:42
Eix. Festival Cinema Fantàstic de Catalunya
Fa més de 10 anys que, per a mi com per a moltes d’altres persones, el Festival de Sitges és una cita ineludible. Un esdeveniment que marca el nostre calendari i activitat
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
I és que el context màgic d’un poble benestant que s’entrega al terror, la ciencia ficció i el fantàstic, un públic que edició rera edició augmenta en nombre i en implicació, una programació de pel•licules cada vegada més rica i variada, són ingredients que, combinats, resulten en un festival privilegiat i atractiu que desperta cada any més interès i expectació.
Enguany, s’ha fet una aposta arriscada que, segons el meu parer, ha estat d’allò més encertada: introduir i promoure les noves tecnologies, donar espai a obres fetes amb pressupostos ajustats gravades amb telèfons mòbils, pel•licules sense pretensions amb actors amateurs i directors aficionats. I és que aquest any el festival s’ha convertit en un certamen encara més accesible que aposta també pel “cinema ciutadà” aquell que no té gran mitjans de producció però si cabasssos d’idees i originalitat.
Així que, de nou, i com sempre, moltes felicitats a l’organització i a tots aquells que el fan possible. Sàpigueu que el Festival ens ajuda a arrencar el nou curs amb moltes ganes i energia! Gràcies!
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!