TENSIÓN AL COMITÉ DE COMPONENTES

Marxi, senyor León!

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La secció sindical de CCOO Components Vilanova vol denunciar i posar en coneixement de l'opinió pública l'actitud del president del comitè d'empresa Francisco León d'UGT, respecte al pla de viabilitat pactat el 2013 amb la direcció de l'empresa.

En aquest pla, es va acordar que per mantenir la viabilitat de Components Vilanova, durant el 2013 i part del 2014, totes les persones que anessin fent 58 anys haurien d'abandonar l'empresa amb una sèrie de condicions. Doncs arribat el mes de gener del present any ,el president del comitè d'empresa Francisco León d'UGT ha celebrat els seus 58 anys, i el passat 21 de gener hauria d'haver deixat de prestar els seus serveis a Components Vilanova, però no ha estat així, NO S'HA VOLGUT MARXAR acollint-se a les seves garanties sindicals. Altres delegats que tenien també unes garanties, quan han arribat a aquesta edat, per coherència amb els pactes, han abandonat l'empresa.

CCOO Components Vilanova opina que el senyor León com a garant i signant del pla de viabilitat, hauria -per coherència, ètica i respecte a tots i totes els treballadors i treballadores que han deixat de prestar els seus serveis en l'empresa- DIMITIR, renunciar al seu càrrec i abandonar Components Vilanova.

CCOO, també lamenta la postura de la resta de delegats d'UGT, que no s'han desmarcat públicament de l'actitud del president del comitè d'empresa, denunciant davant els treballadors aquest fet.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local