
-
Cartes a la direcció
-
Manel Claver
- Vilanova i la Geltrú
- 27-09-2014 17:00
Avui, ICV-EUiA no ha estat present de manera inequívoca i il·lusionada en la signatura
Amigues i amics,
Avui és un dia històric per Catalunya: el president de la Generalitat ha signat el decret de convocatòria de la consulta del 9N – tot el meu suport. Sóc dels catalans que es van emocionar el 12 de desembre quan una important majoria del Parlament anunciava un acord per arribar a convocar una consulta; ICV-EUiA va participar i des de llavors hem estat i estem inequívocament per aquesta consulta. Avui, ICV-EUiA no ha estat present de manera inequívoca i il·lusionada en la signatura. Manifesto la meva decepció personal per aquesta absència i més quan no hem deixat de manifestar que ICV farà tot el possible perquè la consulta es realitzi.
Salut!
Més informació
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!