Política municipal

Es constitueix la nova Junta Local de PxC

Nova Junta Local de PxC al Vendrell. Eix

Nova Junta Local de PxC al Vendrell. Eix

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El passat mes de juliol l’Assemblea Local de Plataforma per Catalunya (PxC) del Vendrell va elegir la nova Junta Local del partit per als propers quatre anys segons marquen els estatuts; la conformen César Barquero com a Delegat Local, Anna Pell com a Secretària, Francisco Borrego com a Tresorer i Josep Mitjans i Jesús Albaiceta com a vocals.

Anna Pell, la nova Secretària, ha declarat que els tres grans objectius de la nova Junta són “primer, procedir a una profunda renovació de PxC al Vendrell; segon, fer arribar el nostre missatge a tots els sectors socials de la vila; i tercer, treballar per guanyar les properes eleccions municipals de 2019 i donar-li el tomb a la constant degradació tant de l’Ajuntament com del propi Vendrell”. Ha volgut recordar que el grup municipal després de les eleccions del 24-M ja només es troba a un sol regidor del PSC, i amb els mateixos regidors i a una seixantena de vots de Convergència.

La nova Junta vol donar un nou rumb a les qüestions que afecten a la Delegació del Vendrell. Els components de la Junta són gent nova al partit que comparteix la mateixa ideologia: volen ser un reforç d’allà on no arriba l’Ajuntament, que, degut a l’augment de població i la crisi que ens afecta, no pot atendre correctament els vendrellencs i vendrellenques. La nova Junta es presenta com la veu del poble dels disconformes amb la gestió municipal; la línia que volen seguir els nous membres de la Junta és la de recollir els malestars dels vilatans, especialment de tots aquells que no se senten representats des de l’Ajuntament, i transformar-los en solucions per a un Vendrell millor.

El nou Delegat, César Barquero, ha confirmat que s’està treballant perquè dintre del partit hi hagi la secció de Joves de PxC El Vendrell, és a dir, la delegació local de les Joventuts Identitàries per Catalunya (JIxC); centrats en el compromís que van adquirir quan van ser elegits: treballar per un Vendrell millor.

La nova Junta Local de PxC al Vendrell es vol posar a disposició de tots els vilatans interessats en contactar amb nosaltres mitjançant el mòbil 657 148 395 i l’e-mail elvendrell@pxcatalunya.com.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local