
-
Cartes a la direcció
-
CCOO
- Sant Sadurní d'Anoia
- 26-04-2017 11:35
Afectaria un centenar de treballadors
CCOO d'Indústria i els comitès d'empresa del grup Codorniu, amb una gran majoria de CCOO, rebutgen
frontalment la decisió de reestructuració del grup que els ha anunciat avui la Direcció General de Codorniu,
mitjançant un ERO que afectaria un centenar de treballadors i treballadores.
CCOO exigeix a Codorniu que retiri les mesures plantejades i insta l'equip directiu de l'empresa a assumir
les responsabilitats derivades de la seva mala gestió i a presentar la seva dimissió.
Les mesures anunciades per l'empresa són:
1. Deixar de produir marca blanca, la qual cosa suposa una reducció de la producció d'un 20%.
2. Unificar Nuviana amb Raimat Lleida.
3. Reduir l'activitat a Riudabella, finca de Poblet.
4. Quant a enoturisme, reduir el nombre de visites massives i centrar l'activitat en visites de més valor afegit.
5. Reduir costos, despeses i serveis.
6. Reorganitzar funcions i el departament comercial.
Durant els propers dies, la representació dels treballadors i treballadores establirà i prepararà les accions
oportunes per tal que l'empresa retiri l'expedient i reconsideri les mesures plantejades. Consideren
inadmissible que la direcció pretengui carregar sobre la plantilla la seva mala gestió, eludint les seves
responsabilitats.
Més informació
- Codorníu anuncia un ERO per acomiadar un centenar de treballadors
- Els treballadors de Codorniu amenacen amb fer mobilitzacions i aturades si no avancen les negociacions de l'ERO
- L'ERO del grup Codorniu afectarà 93 treballadors, principalment de les caves de Sant Sadurní
- Maria Rosell es posa a disposició de la direcció i dels sindicats de Codorníu per intentar minimitzar els efectes de l’ERO
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!