Via pública

Problemes amb l’entrada/sortida del pàrquing de l’Hospital Sant Antoni Abat

Pàrquing Hospital Sant Antoni. Eix

Pàrquing Hospital Sant Antoni. Eix

Tot per, suposo, solucionar el tema dels vehicles d'urgències que des de que van passar la Ronda Ibèrica a ser d'un únic carril, tenien un munt de problemes per arribar als llocs.

També, sigui dit, han aprofitat per treure més aparcaments de la Ronda. Ara els veïns ens trobem que els vehicles entren per la sortida, surten per la sortida d'emergències, fins i tot he vist alguna moto i algun cotxe que han sortit per la sortida d'emergències i se'n van al carril direcció Cubelles.

Però l'últim que m'ha passat és que els cotxes entrin per la vorera... o sigui no entren per la sortida, sinó que entren per sobre de la vorera, ja han trencat la petita separació que han de saltar fins i tot és ratllen els baixos, jo m'he hagut de parar perquè no m'atropellin i anava amb dues crosses.

Els cotxes que entren correctament al pàrquing, si és la primera vegada que l'utilitzen, en sortir, no troben cap senyal que els indiqui on és la sortida, pel que utilitzen la sortida d'emergència. Quan es fan aquests canvis se suposa que tot això ho tenen en compte, però en aquest cas no és així.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local