OPINIÓ

La cervesa, més a prop

No només s'expliquen contes als nens petits, sinó que tothom necessita escoltar una història perquè un anunci ens sacsegi les nostres emocions

  • Alba Cortada |
  • 13/07/2010 01:34:30
OPINIÓ

La importància del 2.0 en el sector turístic

Tenir una opinió d'algú altre que hagi viscut una experiència ens dóna molta credibilitat. Tanta que aquesta opinió pot ser decisiva per enfrontar-nos a la nostra pròpia experiència o deixar-la córrer

  • Alba Cortada |
  • 29/06/2010 23:49:10
Opinió

Màrqueting caní

"El encantador de perros" i "Malas pulgas" competeixen també en màrqueting

  • Alba Cortada |
  • 24/05/2010 21:30:19
Opinió

No comunicar també és un risc

Tenen por a comunicar algunes empreses? Segurament. Però aquesta por només ha de ser-hi per superar-la, sinó ens estarem equivocant.

  • Alba Cortada |
  • 04/05/2010 00:25:32
Opinió

T'agrada

La novetat de Facebook és que tot t'ha d'agradar, només això. Ser fan ja és demanar massa.

  • Alba Cortada |
  • 27/04/2010 00:37:53
Opinió

Il pericolo numero uno...

Els recursos musicals dels spots són de gran ajuda per cridar l'atenció dels espectadors

  • Alba Cortada |
  • 01/04/2010 10:42:31
Opinió

El 'naming' de Twitter

La imatge que tenim d'un nom també és extrapolable a les xarxes socials i a Internet en general

  • Alba Cortada |
  • 22/03/2010 21:02:04
Opinió

Converses d'allò més habituals

A vegades, els pares i els fills sembla que no parlin el mateix idioma. Us sentiu identificats?

  • Alba Cortada |
  • 11/03/2010 21:15:10
Opinió

Formació o deformació?

Moltes sigles envolten el món de la publicitat, quines són les actualment útils?

  • Alba Cortada |
  • 03/03/2010 23:09:32
Opinió

La marca amagada

Podem trobar marques dissimulades, marques amagades, o directament no podem trobar la marca en un anunci. N'hi ha per tots els gustos!

  • Alba Cortada |
  • 17/02/2010 17:37:17
Opinió

Volar del niu sense ales?

Un nou nom treu el cap en el món del màrqueting. Molts us hi sentireu identificats, qui no s'hi senti, potser és un afortunat...

  • Alba Cortada |
  • 09/02/2010 22:16:02
Opinió

La Vikipèdia de cada dia

Té poder aquesta enciclopèdia? Potser més del que ens pensem...

  • Alba Cortada |
  • 02/02/2010 23:03:28
Opinió

Els cotxes ens parlen

Les marques que triomfen no és a causa de la casualitat. Un intens estudi del què volen transmetre per arribar a un cert públic és una tasca complexa. Amb això estarem creant la personalitat de marca.

  • Alba Cortada |
  • 25/01/2010 19:46:43
Opinió

Sostenidors virals

Una campanya viral pot ser molt més efectiva del que ens pensem

  • Alba Cortada |
  • 18/01/2010 20:38:59
Opinió

Llei inútil?

Culte al cos a partir de les 10 de la nit. Inútil o profitós?

  • Alba Cortada |
  • 09/01/2010 20:03:12
Opinió

Agur a l'any 2009!

Direm adéu a aquest any amb un anunci d'Euskadi que s'emetrà a totes les televisions privades nacionals

  • Alba Cortada |
  • 28/12/2009 22:36:50



Màrqueting de continguts

L'empresa del segle XXI es basa en les persones i les seves històries, inspiradores, compartibles i convicents.

Demana'ns el dossier "Veus d'empresa: màrqueting de continguts", t'explicarem totes les avantatges de donar a conèixer la teva empresa en aquest espai.

Contacta amb nosaltres

SEGUEIX-NOS

Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!