Pla curt de l'advocat del guàrdia urbà Albert López, José Luis Bravo, sortint de la Ciutat de la Justícia al costat d'un periodista. ACN
ACN |
Vilanova i la Geltrú
16-03-2018 14:42
Els dos principals acusats del cas conegut com a crim de la Guàrdia Urbana, Rosa Peral i Albert López, han negat aquest divendres davant la jutge ser els responsables de la mort del manter que va caure per un terraplè de Montjuïc l'estiu del 2014 en un operatiu on patrullaven junts. La titular del jutjat d'instrucció 31 de Barcelona els havia citat com a presumptes autors d'un delicte d'homicidi, però tots dos han assegurat que el manter va caure de forma accidental, segons han explicat fonts jurídiques. La investigació d'aquest cas s'ha reobert recentment, després que una companya de cel•la de Rosa Peral –ingressada a presó pel crim de la Guàrdia Urbana- assegurés que ella li havia confessat que López havia mort el venedor ambulant. La mateixa reclusa va explicar davant la jutge que això havia motivat el crim en què va morir Pedro Rodríguez, que va aparèixer calcinat prop del pantà de Foix.
Més informació
- Investiguen els dos arrestats del crim del Foix per la mort d'un manter a Montjuïc el 2014
- El cas del manter de Montjuïc i una relació sentimental a tres bandes van ser els mòbils del crim del Foix
- L'ex companya de presó de l'acusada del crim del Foix ratifica que la víctima va ser enverinada
- El jutjat torna a investigar la mort d'un venedor mentre fugia dels urbans que es troben a presó pel crim del Foix
- La sospitosa pel crim del pantà del Foix tenia accés a l'armeria tot i estar de baixa
- Reconstrueixen el crim del pantà de Foix amb els dos urbans detinguts
- L’acusació particular creu que l’objectiu del crim del Foix era amagar detalls de la mort d’un manter a Montjuïc
- La Fiscalia demana prorrogar l’ingrés preventiu a presó dels dos principals sospitosos del crim del Foix
- Toni Muñoz publica ‘Solo tú me tendrás’, un relat que “trenca els tòpics” del crim del pantà de Foix
- El periodista Alfonso Egea analitza el crim del Foix al llibre "29 balas y una nota de amor"
- Deneguen la llibertat als dos empresonats pel crim del Foix
- Arxiven la causa contra els dos guàrdies urbans acusats de la mort d'un manter
- El veí que va escoltar una serra elèctrica després del crim del Foix ho desvincula dels fets davant la jutge
- Els Mossos registren la casa de l’arrestada pel Crim del Foix per esbrinar si hauria utilitzat una serra elèctrica
- Peral assegura que no sabia que el cos de la seva parella estava al maleter del cotxe calcinat al Foix
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!