CUINA I POESIA
31-08-2020 Última revisió: 12-12-2020 10:22
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Cada diumenge una nova recepta, pròpia i d’autor/a, inspirada en referents culinaris i amanida amb POESIA al gust!
Aquesta setmana us presentem el Cuscús amb verdures i cigrons.
Ingredients⠀
⚡verdures variades (les que més us agradin) ⚡cigrons cuits ⚡cuscús ⚡brou de verdures ⚡oli d’oliva verge extra i espècies
Preparació
Es tallen les verdures en trossos petits. S’incorporen a la paella amb un rajolí d’oli. Primer es “poxa” la ceba i després es van posant les altres segons necessitat de cocció. S’afegeixen les espècies al gust i el brou de verdures. Quan està tot integrat, s'agreguen els cigrons i es deixa acabar de fer uns 4-5’ més. Mentrestant es posa aïgua a bullir en una olla . Ha de ser la mateixa proporció que del cuscús que cuinarem. (El cuscús es podria torrar una mica abans per una paella). Quan aquesta bull, s’apaga el foc i s’incorpora el cereal. Es deixa cuinar (amb tapa) uns 8’ i després amb una paleta de fusta es mou per retirar les possibles incrustacions a l’olla. En aquest moment es pot afegir tambè una mica de mantega. Es serveis tot en un plat i ....⠀a disfrutar!
No et perdis la pròxima RECEPTA POEMADA, “verde que te quiero verde…”
Segueix-nos en @luzcassino i @entrenapsicols. I en https://luzcassino.blogspot.com/
PUBLICITAT
PUBLICITAT