Cursa de muntanya

La cursa Pic de l'Àliga reviu el seu millor moment

En la seva desena edició, després de recuperar-la conjuntament amb l’AE La Talaia i l’Àrea d’Esports amb la col·laboració d’Esportxtothom, va haver de tancar inscripcions als 300 dorsals entre participants de la Cursa i la Caminada

  • Ajt. Canyelles |
  • 21-03-2019
Futbol

El pitjor final

El Sitges-Suburense juga una fluixa part reaccionant a la segona igualant el marcador però cau a manca de tres minuts del final amb el gol de rebot

  • Toni Muñoz |
  • 21-03-2019
Regates

Arriba el 20è aniversari de la Regata La Petrolera

El recorregut de la XX Regata La Petrolera serà l'habitual de 85 milles, sortint del CN Garraf fins a la plataforma petrolera situada a 20 milles mar a dins enfront del Delta del Ebre, per a tornar de nou al Club Nàutic Garraf.

  • CN Garraf |
  • 18-03-2019
Avui destaquem al directori Eix Guia

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local