
La C-31, una assignatura pendent per a la mobilitat de Vilanova i la Geltrú
No podem continuar encallats en un model pensat per una ciutat que ja no existeix. Si Vilanova creix, les seves connexions també ho han de fer
- Maria Luz Roca |
- 11-05-2025
No podem continuar encallats en un model pensat per una ciutat que ja no existeix. Si Vilanova creix, les seves connexions també ho han de fer
L’Ajuntament de Vendrell ha rebutjat la petició d’actuar en aquest punt al·legant que la carretera és de titularitat de la Generalitat
Durant el passat ple del mes de març, l'alcaldessa de Cunit va explicar que les obres s'iniciarien pròximament
Els problemes de mobilitat debiliten la competitivitat de les empreses del territori i per aquest motiu han acordat enfortir el posicionament de l’entitat i esdevenir un agent actiu en la reivindicació de millores a les administracions competents
Prohibir l’entrada a Barcelona sense haver planificat una millorar dels serveis de transport públic de Rodalies i de Bus Express, és tota una temeritat
Com pot ser que la majoria d’Alcaldes, la majoria del partit al Govern de la Generalitat, i amb diputades del territori al Parlament, no hagin fet cap proposta en aquesta legislatura en aquest sentit en qualsevol pressupost?
No podien haver fet aquest front comú al 2015?
Anar i tornar a Barcelona i la seva Àrea Metropolitana costarà a cada baixpenedesenc 22,14€
Divendres passat va haver-hi un tall de l’Autopista C32 per reclamar millores per la carretera C31, una carretera col·lapsada i que assumeix molt trànsit que no passa per la C32 pel seu elevat cost
Les actuals concessions d’autopistes suposen sovint un greuge interterritorial que dificulta l’activitat econòmica al territori
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local