L’Ajuntament de Sitges posa en marxa el procés per a l’administració electrònica
El projecte íntegre es treballarà durant tot aquest any i es posarà en funcionament al gener del 2017
- Redacció |
- 25-02-2016
El projecte íntegre es treballarà durant tot aquest any i es posarà en funcionament al gener del 2017
L'alcaldessa de VNG i la regidora d'Innovació es reuneixen amb els responsables dels mercats asiàtic i nord-americà d'ACCIO-Generalitat
L'Institut Municipal d'Educació i Treball gestiona els serveis d'Educació i Ocupació de la ciutat i l'Escola de Formació Aeronàutica de Vilanova (EFAV)
S'incorpora a l'ordre del dia la petició de disposar d'un espai adaptat pel Casal de Dones
L'objectiu és posar en evidència, de manera argumentada, els greuges que pateixen les comarques del Baix Penedès i el Garraf pel que fa al barem tarifari que s'aplica en els peatges de la C32
'La propera pell' explica la història d'un adolescent que reapareix després d'haver estat vuit anys desaparegut i quan tothom el donava per mort
El Consell Consultiu de la Gent Gran del Garraf organitza diverses jornades i xerrades per debatre sobre els temes que més preocupen aquest col·lectiu
El conserge del Casal d'Avis, Juan Varela, va reanimar un usuari de 77 anys del centre
Exposarà el seu paper al costat d’altres centres patrimonials de Londres, Florència, Lisboa i Madrid
L’arribada del bus, la millora de la senyalització i la neteja de solars entre els temes que li ha plantejat el veïnat a Abigail Garrido
APMA, Bosc Verd i GEVEN demanem a l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú abalisar la desembocadura de la riera de Sant Joan per protegir una espècie en perill d’extinció
Cròniques dels partits disputats el passat cap de setmana pels equips del Club Bàsquet Cubelles
L’objectiu principal és oferir un suport emocional i que, entre altres, es faci un acompanyament en les tasques diàries de la llar o en la tramitació de gestions
El van sorprendre colpejant un turisme, es trobava molt alterat i sota els efectes de l’alcohol i d’estupefaents
La Parròquia-Samà jugava dissabte a la tarda un partit extremadament important de cara a consolidar-se en la part alta de la classificació i començar a pensar en fites allunyades del descens
El dissabte a les 18h els jugadors del sènior es van desplaçar a Vilafranca per jugar contra el Vilabàsquet, equip que només ha patit tres derrotes i, a dia d’avui, és l’únic equip que encara és invicte a casa
Cròniques dels partits del cap de setmana del CHVNG
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local