Eleccions

ERC Garraf aposta per Adrià Guevara per continuar sent la seva veu al Parlament

Congrés comarcal d'ERC Garraf . Eix

Congrés comarcal d'ERC Garraf . Eix

Els republicans han reeditat com a cap de cartell comarcal el diputat Adrià Guevara, que ja va ser escollit cap de llista a la comarca el passat 2021. Arran d’aquella candidatura, Guevara va entrar al Parlament de Catalunya a principis de 2023, en substitució d’Ernest Maragall, i des de llavors treballa temes com la recerca i les universitats, o l’acció exterior.

Guevara s’ha mostrat agraït amb la militància que li ha fet confiança i ha expressat que “les eleccions del 12 de maig seran claus per la comarca i el país”. En aquesta línia, el diputat ha remarcat que “Esquerra Republicana és l’única opció capaç de treballar per millorar la vida dels catalans i les catalanes, dels garrafencs i les garrafenques, mentre fa avançar també la carpeta nacional cap al referèndum i l’autodeterminació”. Segons el republicà, un exemple d’això són els pressupostos pel 2024 que “no van ser aprovats al Parlament per la irresponsabilitat dels partits polítics de l’oposició”, i que contemplaven inversions molt importants per la comarca com gairebé 100 habitatges socials, un nou institut a escola a Ribes o l’institut de Cubelles, o inversions milionàries a Camils, Sant Antoni, els CAPs i la reobertura de la carpeta del nou Hospital de Vilanova i la Geltrú.

ERC farà públic la setmana vinent quina serà la posició de Guevara a la llista, així com també si algun dels consellers vilanovins en formarà part també en una posició preferent.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local