Ja està bé, no?
No puc evitar pensar que quan alguns es posicionen tan fortament contra les protestes educatives els està ressonant encara un fons patriarcal molt arrelat i molt ranci. Potser que s’ho facin mirar
- Jordi Larregola |
- 12-06-2026
No puc evitar pensar que quan alguns es posicionen tan fortament contra les protestes educatives els està ressonant encara un fons patriarcal molt arrelat i molt ranci. Potser que s’ho facin mirar
Espero que un dels acords sigui retornar l’educació als educadors i allunyar-la dels despatxos i de les empreses tecnològiques
El fet que algú hagi pensat a posar mossos a dins dels instituts és tota una confessió: Hi ha entorns escolars que són perillosos
Per reduir l’abandonament escolar se’ns ha acudit fer l’escolaritat obligatòria. A mi em sembla violent, però jo soc un professor, què puc saber jo!
És molt barat mirar a l’escola quan els joves es declaren ultradretans, antidemòcrates o, amb una ingenuïtat esfereïdora, franquistes. Molt fàcil
El copet a l’esquena parlant de vocació ja va esgotar fa dies el seu recorregut
El més lògic, davant la impossibilitat radical d’ensenyar res a les escoles, és canviar la metodologia de les proves
A veure, jo no soc psicòleg i tampoc estic del tot segur que un psicòleg encertaria el moment exacte com si el xaval fos un rodó de vedella al forn i pogués servir-lo perfectament al punt
Fa l’efecte que només a l’escola s’ha de funcionar pensant que la disciplina és negativa i que el fet de demanar-la és filofeixista
O veig tothom tan atabalat com la mestra dels de quatre anys, o no em vingueu amb històries, no és únicament problema meu!
Els 27 milions d’euros que ens volen passar per la cara per fer veure que s’hi esforcen molt no són res, no tenen cap retorn (conegut)
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local