
La inversió publicitària digital manté el ritme de creixement
Els anunciants han d'invertir en publicitat el 9% dels seus ingressos per ser competitius
- Mediàtic/Àmbit d’Estratègia/AMIC |
- 10-10-2022
Els anunciants han d'invertir en publicitat el 9% dels seus ingressos per ser competitius
Només el 54% dels usuaris es fia del contingut a les xarxes socials
Nike, Adidas, Armani, Zara, Nathy Peluso i Cold Play són algunes de les marques i els artistes que han triat el Gran Penedès per a les seves gravacions
Aquests vídeos funcionen perquè als petits els agrada veure algú semblant a ells experimentant una emoció plaent. Els experts alerten que els menors no són capaços de distingir quin contingut és publicitat pagada
El ministeri de Consum vol combatre l'obesitat infantil regulant directament anuncis en mitjans i a internet
El primer semestre de l’any tanca amb 133 peticions de filmacions a diferents localitzacions del Penedès i el Garraf
Entre els rodatges més recents destaca l'anunci de Budweiser, al poliesportiu sitgetà de Pins Vens, amb en Leo Messi
Durant el mes de febrer de 2021, la inversió publicitària a Espanya ha arribat als 331.700.000 d’euros, decreixent un -20,0% respecte a el període equivalent de l’any anterior
Tornen els rodatges de publicitat al Gran Penedès
En dos anys cau un 67% el nombre d'anuncis a la televisió i augmenten un 45% les visualitzacions de certs 'influencers'
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local