 
                             
                          Gairebé el 70% dels vídeos amb publicitat de joguines difosos a internet presenten estereotips de gènere
En dos anys cau un 67% el nombre d'anuncis a la televisió i augmenten un 45% les visualitzacions de certs 'influencers'
- ACN |
- 02-02-2021
 
                             
                          En dos anys cau un 67% el nombre d'anuncis a la televisió i augmenten un 45% les visualitzacions de certs 'influencers'
 
                             
                          Diputats d'ERC, PSC-Units, CatECP, Cs i CUP han criticat la campanya a les xarxes socials
 
                             
                          Amb el confinament s'han deixat de recaptar 62.000 euros en taxes i lloguer d'espais, segons dades de Node Film Clúster
 
                             
                          La dada total d’inversió en publicitat digital a 2019 ha estat de 3.150 milions d’euros, convertint-se en el mitjà líder d’inversió publicitària, amb un creixement de l’10,6% en comparació amb 2018
 
                             
                          La xarxa social considera ara que l'abast d'un missatge polític s'ha de "guanyar i no comprar"
 
                             
                          Els tres spots d'aquesta edició han estat creats per l'agència de publicitat China, amb producció de Mamma Team
 
                             
                          Va ser un dels referent de la imatge contemporània catalana de la segona meitat del segle XX i responsable de les campanyes nadalenques de Freixenet
 
                             
                          El CAC, l'Institut de les Dones i el Col·legi de Publicitaris presenten recomanacions per assolir una publicitat igualitària
 
                             
                          La banda vilanovina ZeBrass Marching Band i el barri de la Geltrú acompanyen els balls i entremesos en el nou spot publicitari
 
                             
                          L'ens inclou al seu informe Youtube, on es repeteixen els esquemes estereotipats de televisió
 
                             
                          El CAC i els Col·legis de Metges demanen una regulació urgent de la publicitat que incita a jugar per l'impacte en els joves i per les conductes patològiques que poden desenvolupar
 
                             
                          El canvi d’estratègia publicitària busca “connectar amb tot el públic”, especialment el més jove
 
                             
                          Sitges es consolida com la localització més demanada per part de la indústria i s’augura que la demarcació Costa Barcelona serà una de les geografies més sol·licitades
 
                             
                          Un dels grans mitjans com és televisió baixa un 1,7%, arribant a la xifra de 1.501,7 milions d’euros, representant el 46,9% del mercat
 
                             
                          Marques com Citroën, Ford, Seat, Audi, Volvo, Mercedes Benz, Danone, Coca Cola, Fanta, Argal, Vodafone, Apple, Facebook, Inditex, Qatar Airlines, Tommy Hilfiger i Calvin Klein han gravat els seus anuncis al territori
 
                             
                          El branded content, els continguts generats per les marques com a part de la seva comunicació comercial, suposa ja un 11% de la inversió publicitària
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local