 
                             
                          Optimisme en l’inici de l’any publicitari
El branded content, els continguts generats per les marques com a part de la seva comunicació comercial, suposa ja un 11% de la inversió publicitària
- Redacció |
- 02-07-2018
 
                             
                          El branded content, els continguts generats per les marques com a part de la seva comunicació comercial, suposa ja un 11% de la inversió publicitària
 
                             
                          El Consorci de Promoció Turística del Penedès i NODE Film Cúster – Costa Barcelona signen un conveni per promoure els rodatges al Penedès
 
                             
                          Per 2018, es preveu que la inversió creixi el 2,1% fins 4.580,6 milions d’euros, amb retrocessos del 0,5% en el cas dels mitjans tradicionals, i un augment del 13,2%, al de els digitals
 
                             
                          Aquest percentatge duplica el de la campanya de Nadal anterior, que va ser del 4,2%
 
                             
                          Dissabte al matí, el passeig de Ribes Roges, l'Escullera de Ponent i el parc de Ribes Roges es van convertir en l'escenari de rodatge d'un anunci d'una coneguda marca de mocadors de paper
 
                             
                          NODE Film Clúster ha gestionat fins a 93 permisos de filmacions i sessions fotogràfiques, un 75,5% més que l'any anterior
 
                             
                          La passada van coincidir dos rodatges als carrers de la capital del Garraf
 
                             
                          'La vida nostra' és el títol del curtmetratge que ha dirigit Raúl Arévalo, rodat en alguns dels espais més emblemàtics del municipi
 
                             
                          El Garraf ha acollit més de 70 rodatges publicitaris des de principis d’any, el 80% dels quals han preferit Sitges com a plató
 
                             
                          El major creixement de la inversió en mitjans es produirà en mòbils i internet
 
                             
                          Es publica l'anunci de Costa Cruceros que va gravar la cantant colombiana a la capital del Garraf i que va revolucionar la ciutat
 
                             
                          Ha reunit empreses i professionals que han destacat l’exclusivitat de l’esdeveniment, que se centra en la innovació en matèria de comunicació i publicitat
 
                             
                          Un vídeo viral ridiculitza i denuncia la 'cosificació' de la dona als anuncis
 
                             
                          Sergio Navarro inspira la nova campanya publicitària del torneig
 
                             
                          Un estudi de la UAB compara el comportament dels adults més grans amb el dels joves davant aquest tipus d'impactes
 
                             
                          La publicitat ha tingut un increment del 7,4% respecte al mateix període de l'any anterior, però Internet ha crescut un 13,2%
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local