OPINIÓ

Vilanova i la Geltrú, a l'Associació de Municipis per la Independència

VNG per la Independència es felicita per l'aprovació de la moció i per la creació d'aquesta nova entitat, que representarà l'entrada dels ajuntaments en la lluita per la Independència. La moció va ser defensada per una representant de VNG per la Independència que, en el seu discurs, va manifestar el desig de poder acabar aviat el debat sobre el dret a l'autodeterminació i la Independència per tal de dedicar tots els esforços a treballar de veritat en el model de país que s'ha de construir.

VNG per la Independència agraeix el vot positiu dels grups municipals de CIU, CUP i ICV, i el suport rebut per part d'ERC, que, tot i no ser presents al Consistori, ha volgut manifestar la seva adhesió a la moció.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local