
-
Cartes a la direcció
-
Òmnium Alt Penedès
- Vilafranca del Penedès
- 17-04-2013 19:28
Òmnium Alt Penedès estarà present al carrer durant la Diada de Sant Jordi. Ho farà amb dos punts informatius que l'entitat cultural instal·larà a Vilafranca del Penedès i a Sant Sadurní d'Anoia.
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
A Vilafranca, Òmnium disposarà durant tot el dia d'una parada a la rambla de Sant Francesc. Les persones que s'hi acostin podran informar-se sobre l'entitat, i les seves activitats i les maneres de col·laborar-hi, mirar vídeos i també, és clar, comprar llibres.
A la capital del cava, Òmnium estarà present a la plaça de l'Ajuntament durant tota la tarda amb un punt informatiu on igualment es facilitarà informació als visitants, que també podran adquirir llibres.
Per aconseguir que la presència per Sant Jordi sigui el més efectiva possible, Òmnium necessita la plena implicació dels socis i per això demana que les persones que vulguin col·laborar en aquests punts informatius es posin en contacte amb l'entitat a través del correu o bé que assisteixin a la reunió informativa que es farà el proper divendres 19 d'abril, a les 7 de la tarda, al local d'Òmnium Cultural (plaça Penedès, 3, 2n pis).
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!