Moda per catàleg

Venca tanca el 2023 presentant un concurs de creditors per renegociar el seu deute

La companyia ubicada a Vilanova i la Geltrú i especialitzada en la venda de roba online té un passiu de set milions d'euros i busca incorporar nous socis

Venca tanca el 2023 presentant un concurs de creditors per renegociar el seu deute. EIX

Venca tanca el 2023 presentant un concurs de creditors per renegociar el seu deute. EIX

Venca, la companyia ubicada a Vilanova i la Geltrú i especialitzada en la venda de roba online, va tancar l'any 2023 presentant un concurs de creditors per intentar renegociar el seu deute i incorporar nous socis a l'empresa. La companyia, que ha presentat el concurs de forma voluntària, al·lega que la forta competència asiàtica ha afectat directament el seu negoci amb preus més baixos i amb una forta implantació al territori nacional. Actualment, Venca té un passiu de set milions d'euros, segons va avançar el diari econòmic Expansió, i la major part del deute és amb proveïdors i altres creditors. Venca preveu incorporar un nou soci industrial perquè aporti múscul financer, encara que la idea dels propietaris és “donar continuïtat a l'empresa per si mateixa” i podria desfer-se de la seva unitat productiva.

Venca està controlada per la societat Digital Lola Commerce, creada en 2017 després que un grup de directius liderat per Jordi González es fes amb el control de la companyia. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local