
-
Veu i Acció
-
PDeCAT-ViA
- Sant Pere de Ribes
- 20-06-2017 10:15
Ajuntament de Sant Pere de Ribes. Eix
PDeCAT-ViA ha demanat que el Govern retiri la proposta de declarar 900.000 euros disponibles per a millores en el patrimoni de l'Ajuntament i habitatges municipals. No hi ha prou informació sobre la destinació real d'aquesta inversió ni se sap d'on es trauran els diners ja que l'import disponible no és tan alt.
D'altra banda, en els darrers mesos hem comprovat que els projectes d'inversions s'han encarit i han desbordat les previsions: parlem de la despesa en la Casa de la Vila, el Teatre de les Roquetes i el Local de Ribes, a més de la proposta de finançar inversions que corresponen a la Generalitat.
Mentrestant, inversions urgents com la que s'ha de fer a la xarxa d'aigües i que afecten la vida quotidiana dels veïns no s'han abordat tot i la denúncia continuada del nostre grup. Tot plegat un cúmul de despropòsits, de coses mal fetes o mal explicades que cal aturar amb un gest clar ja que tenen impacte sobre el dia a dia i les butxaques de tothom.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!