24/08/2017 10:35:15

Tanca el passat i avança

María Damiani Comentaris
Tanca el passat i avança. @Glow Images

No és possible dirigir el que esdevindrà en la nostra vida en el futur, però es pot avançar valorant el dia a dia que se'ns presenta, l'aquí i ara, ocupant-nos en comptes de preocupant-nos

12/07/2017 9:55:11

Un viatge cap a la riquesa espiritual?

María Damiani Comentaris
Indonèsia. Eix

Com trobar aquestes qualitats en qualsevol lloc on ens trobem?

03/04/2017 12:18:42

La veritable Ment, més enllà del cervell?

María Damiani Comentaris
@Glow Images

No crec que l'univers estigués ben ajustat si no existís aquest poder o Ment superior.

31/01/2017 15:53:44

Ciència i religió: algun punt en comú?

María Damiani Comentaris
Ciència i religió. @Glow Images

La ciència explica lleis i mètodes comprovables. La religió es centra en connectar l'home a una veritat espiritual

16/12/2016 17:18:00

L'honestedat és el camí

María Damiani Comentaris
@Glow Images

És responsabilitat de tots crear una cultura d'honradesa i transparència en el món. Més que queixar-se de la manca d'honestedat d'altres, la feina comença des de cadascun, no només és responsabilitat dels polítics

21/11/2016 10:14:12

Superstició: Creença maligna?

María Damiani Comentaris
@Glow Images

L'Amor és la major defensa contra les creences malignes i et condueix a dipositar la teva confiança en el bé i en res més

03/11/2016 9:50:47

Sectes i religions

María Damiani Comentaris
@Glow Images

Quan en molts casos les religions tradicionals no satisfan, les sectes i el poder, pretenen suplir l'absència de tot el que és sublim

16/10/2016 19:14:23

El poder curatiu de la felicitat

María Damiani Comentaris

Qui no desitja ser feliç?

02/10/2016 20:56:24

La música, medicina per a l'ànima

María Damiani Comentaris
La música, medicina per a l'ànima. @Glow Images

Hi ha res que s'enganxi més que una bona melodia?

19/09/2016 12:19:28

Suïcidi - un gran problema, però hi ha esperança!

María Damiani Comentaris
@Glow Images

L'esperança és "l'àncora de l'Ànima", segura i ferma, i s'expressa i s'alimenta en l'oració, en els pensaments bons i pur

04/09/2016 18:53:10

Seguretat, on trobar-la?

María Damiani Comentaris
Seguretat. @Glow Images

Així pots sentir-te veritablement segur!

15/08/2016 20:37:16

Aconsegueix el veritable èxit

María Damiani Comentaris

A la vida he descobert que l'èxit està més lligat al pensament que a una estratègia

31/07/2016 18:56:34

On és la teva llar?

María Damiani Comentaris
@Glow Images

La millor manera de trobar realment la llar és des d'una base d'amor, perquè d'aquesta manera encara que hagi tempestes i forts vents, estarà afirmada en la solidesa d'una roca, i ningú podrà perjudicar-la

30/06/2016 9:50:04

Il·lusori o real?

María Damiani Comentaris
@Glow Images

Qualsevol creença errònia sol manifestar-se sota la màscara del propi pensament

02/06/2016 17:38:47

Hi ha alternatives per sanar?

María Damiani Comentaris
Jornada de Pluralisme Mèdic. Eix

Cadascú és lliure de triar el sistema de salut en què més confia

25/05/2016 20:32:29

Espiritualitat en el treball

María Damiani Comentaris
Espiritualitat en el treball. @Glow Images

Un treballador amb una percepció elevada d'espiritualitat sobre la vida, estarà més harmonitzat a fer les coses correctes i podrà reflectir més les seves qualitats i la seva creativitat ocupant-se més a servir i contribuir

30/04/2016 13:45:36

Racisme i discriminació: un problema a resoldre

María Damiani Comentaris
Racisme. @Glow Images

Sota un punt de vista espiritual, no hi ha cap diferència entre un home de pell més clara i un altre de pell més fosca, entre un europeu i un llatí

19/04/2016 10:13:26

Descobreix el teu veritable tresor

María Damiani Comentaris
@Glow Images

Els tresors de la saviesa, el coneixement i el discerniment que ens ofereix l'Amor ajuden a superar les dificultats de la vida i promouen el benestar emocional i mental, a més de la salut en general

29/03/2016 17:45:55

Com sortir d'una relació addictiva?

María Damiani Comentaris
Les dependències emocionals. @Glow Images

Quan se sent la necessitat d'incorporar alguna cosa que ompli la vida i la persona s'aferra a aquesta cosa creient que no pot viure sense ella, és quan es converteix en víctima d'una addicció

15/03/2016 10:22:46

Perdona la infidelitat i espera la reforma

María Damiani Comentaris
Infidelitat. @Glow Images

Davant l'augment d'infidelitats, com prevenir-les?

01/03/2016 17:15:12

Abundància i salut al teu abast