
-
La columna d'en Francesc
-
Francesc Carafí
- Sant Sadurní d'Anoia
- 29-12-2019 10:47
Ser valent, Pedro. Pacta amb l’esquerra. Pacte d’esquerres. El PSOE som un partit de centre-esquerra. PODEMOS un partit d’esquerres. I ERC, partit català d’esquerres. Catalunya és part molt important d’Espanya.
Pedro Sánchez, sigues un socialista de dalt a baix. Arriba fins el final, no defraudis.
Hi ha factors, sectors, moviments que estan girant al voltant de Pedro Sánchez. Pedro Sánchez, ser valent. Fes palesa la teva valentia i el teu orgull socialista. Fes costat a la classe treballadora. El Partit Socialista és un partit obrer. Ni Ibex, ni Brussel·les, han de ser obstacles per la seva investidura.
La vella guàrdia del PSOE (Felipe, Guerra, Ibarra...) han fet la seva feina en la seva etapa. Ara ja no pinten res en el partit. Els barons del PSOE (Page, Lamban, Vara), estan i han d’estar a les ordres del secretari general del partit. Si poden parlar, opinar, però no manar ni imposar.
Pedro, al voler un pacte d’esquerra has de satisfer a les esquerres del nostre país. Culturalment i socialment.
Estem en una situació i en un moment excepcional. Potser, doncs, també cal actuar de una manera excepcional. I és el que ara mateix, Pedro Sánchez, té en les seves mans. Pedro Sánchez, ser valent, no defraudis al teu electorat.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!